Scene Groupin palvelut saataville Ficolon konesalista

seppo.ihalainen

Colocation-palvelumalli mahdollisti aiemmin Yhdysvalloissa ja Saksassa tuotettujen palveluiden tuottamisen nyt Suomessa. Scene Groupin webhotellit ja pilvipalvelut ovat nyt saatavilla Suomessa Ficolon konesalista tuottettuna.

Scene Group Oy on tuottanut suomalaisille ja kansainvälisille asiakkailleen mm. webhotellit ja Hosting-palveluita vuodesta 2001. Palvelut on aiemmin tuotettu Colocation-konesaleista Suomen ulkopuolella. Nyt Ficolo tuottaa vastaavan datakeskus- ja tietoliikennepalveluratkaisun Scene Groupille. Scene Group voin näin laajentaa palvelualustansa Suomeen ja tarjota palvelua asiakkaille, joille palvelun tuottaminen Suomessa on tärkeää.

- Ficolon kansanvälinen colocation-palvelumalli ja hinnoittelu mahdollistivat palvelutuotannon aloittamisen myös Suomessa. Kotimaisuutta arvostaville asiakkaillemme voimme nyt tarjota kokonaan Suomessa tuotetun palvelukokonaisuuden ja samalla säilyttää kilpailukykyisen hinnoittelumme, kertoo toimitusjohtaja Mikko Kivinen Scene Groupista.

- Tyypillisiä Ficolon asiakkaita ovat IT-yritykset, ohjelmistotalot sekä palveluntarjoajat, jotka tuottavat palveluita loppuasiakkaille. Yhteistyö verkosta ostettavien ja hallinnoitavien webhotelli- ja pilvipalveluja tarjoavan Scene Groupin kanssa on hyvä esimerkki Ficolon Colocation-palvelumallin istuvuudesta myös suomalaisille kumppaneille. Voimme tarjota Scene Groupille sellaisen paikallisen palveluratkaisun, joka tukee asiakkaan liiketoimintaa, kertoo Ficolon toimitusjohtaja Seppo Ihalainen.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Mikko Kivinen, 044 547 2269, mikko.kivinen@scenegroup.fi
toimitusjohtaja Seppo Ihalainen 044 7744 300, seppo.ihalainen@ficolo.com

Scene Group Oy
Scene Group Oy on internet-palveluiden tuottamiseen erikoistunut yritys. Palveluvalikoimaamme sisältyvät webhotellit, pilvipalvelimet, verkkotunnukset, SSL-sertifikaatit sekä palvelinten ylläpito-, varmuuskopiointi- ja Linux-asiantuntijapalvelut. Lisätietoja osoitteessa www.scenegroup.fi

Ficolo Oy
Ficolo Oy on Suomen ensimmäinen colocation -liiketoimintaan erikoistunut konesaliyritys. Yritys tarjoaa kansainvälisesti tuotteistetun tuote- ja palveluportfolion. Yrityksellä on yksi Suomen suurimmista konesalikiinteistöistä, joka on kokonaan yrityksen omassa omistuksessa. Kustannustehokkuutta ja turvallisuutta tuo lisäksi salin sijainti. Ficolo – lupaus kokemuksesta, osaamisesta ja edelläkävijyydestä. Lisätietoja osoitteessa www.ficolo.com

Muut tiedotteet

Arkistoidut